5 תשובות
תנשום עמוק, אולי התייבשת, תנסה לשתות המון מים, תעשה מקלחת ותיקח תרופה, אם זה מחמיר תעלה לבית חולים.
שואל השאלה:
בית חולים? למה אני יכול למות את חושבת?
בית חולים? למה אני יכול למות את חושבת?
לא מה פתאום, אבל אם זה לא עובר וזה רק מחמיר אז עדיף ללכת לבית חולים כדי ששם יעשו לך בדיקות ויראו מה אפשר לעשות, אני בטוחה שהכול יהיה בסדר.
שואל השאלה:
תודה❤, ללכת לשחק כדורסל עם חברים?
כי היה לי את זה בעבר מלא פעמים פשוט פעם לא בייתי כזה בלחץ בגלל דברים כאלה
תודה❤, ללכת לשחק כדורסל עם חברים?
כי היה לי את זה בעבר מלא פעמים פשוט פעם לא בייתי כזה בלחץ בגלל דברים כאלה
אני חושבת שעדיף שלא, אם אתה מרגיש ככה אז עדיף ללכת לנוח ולנשום עמוק, הכדורסל יכול לחכות ליום אחר, הבריאות שלך יותר חשובה.
באותו הנושא: