התחברות הרשמה

למה יש אנשים שנעלבים ממינוסים?

מה זה עושה?
13 במאי 2023, 13:31
מינוסים    
3 תשובות
סתם כי לא נעים להם שאנשים לא מסכימים איתם
ג
גוססת
זה לקבל ביקורת רעה על התשובה שלך
זה מראה שלא אהבו אותה

הנה התחילו עם המינוסים
איי איי איי
כ
כבר לא.
כי זה כזה שלא מסכימים איתך
l
lilfvckshit
באותו הנושא:
למה יש כאלו שנעלבים כשעושים להם מינוסים?
מדוע יש אתיופים שנעלבים
למה יש אנשים שנעלבים ממינוסים?
יש פה אנשים שנעלבים מכל מילה שאומרים על ההורים שלהם?
גם אתם שונאים אנשים שנעלבים מכל דבר ורגישים מידי ופגיעים?
רק אני שונאת אנשים שנעלבים מכל דבר?
אנשים שנעלבים מכל דבר, אתם תעלבו אם יגידו לכם שאתם נעלבים מכל דבר?
האם יש אנשים שנעלבים מי זה על זה שאומרים להם "את/ה צריכ/ה לרזות" ?
למה יש אנשים שנעלבים מכל דבר?
הפרעת אישיות גבולית זה אנשים שנעלבים מהר?
למה יש שחורים שנעלבים כשקוראים להם שחורים?