התחברות
הרשמה
למה יש אנשים שנעלבים ממינוסים?
כאילו ברצינות? באמת אכפת לכם? מזה שאנשים שאתם לא מכירים לא מסכימים איתכם?
כל אלה שמתחילים להסביר את עצמם ולמה זה אידיוטי לעשות להם מינוס כי הם צודקים, או אלה שעורכים את התגובה שלהם רק כדי לציין שלא אכפת להם או שזה קורע אותם מצחוק (לגמרי אמין).
2 ביולי 2022, 14:33
4 תשובות
לוקחים קשה
ת
תנוך
אני לא נעלבת ומזה וזה בסדר.
D
Drake ❤
שואל השאלה:
^^למה אבל
למי אכפת
אנונימית
כי הדעה שלי ממש טובה וזה שאנשים לא מסכימים זה מוזר
מ
מי_שאל