5 תשובות
לא לא.
גם אם תאכלי המבורגר וצ'יפס זה לא מוגזם . שום דבר לא מוגזם אם נוח לך עם זה , אין צורך לפתח אובססיה למשקל ,לקלוריות ,לנראות. זה לא יביא לך אושר להפך זה יעשה אותך אומללה ויבזבז לך את הזמן . יום שעובר לא חוזר ,את באמת רוצה לבזבז את החיים שלך על לספור קלוריות ולהתבאס על מה אכלת ולמה ?
מה שאת רואה ברשתות מלא פוטושופ ופייק מי שרזה לא בהכרח החיים שלה טובים יותר
מה שאת רואה ברשתות מלא פוטושופ ופייק מי שרזה לא בהכרח החיים שלה טובים יותר
לא יפה שלי, לבריאות
לא
לא, אני אוכל 4 ביום
באותו הנושא: