5 תשובות
לא לא.
גם אם תאכלי המבורגר וצ'יפס זה לא מוגזם . שום דבר לא מוגזם אם נוח לך עם זה , אין צורך לפתח אובססיה למשקל ,לקלוריות ,לנראות. זה לא יביא לך אושר להפך זה יעשה אותך אומללה ויבזבז לך את הזמן . יום שעובר לא חוזר ,את באמת רוצה לבזבז את החיים שלך על לספור קלוריות ולהתבאס על מה אכלת ולמה ?
מה שאת רואה ברשתות מלא פוטושופ ופייק מי שרזה לא בהכרח החיים שלה טובים יותר
לא יפה שלי, לבריאות
לא, אני אוכל 4 ביום