2 תשובות
לדעתי היום לא יהיה
תראי, דיברתי עם החיילים של הגיאהד הם אמרו לי שהם מתכננים ב2 לזרוק לתל אביב ולמרכז ביחד בדיוק ב2 תהיהי מוכנה