11 תשובות
אני חושבת שבערב
וגם בלילה מאוחר
אחד בלילה ככה
אני בדיוק יורה לתוך החור תחת
אנונימית
בלילה
לילה
בטח ב23:29 תמרקרו את דבריי
אנונימי
בהתחלה בערב ואז במשך הלילה עוד פעמיים שלוש
לדעתי כבר ב7-8
עוד מעט