12 תשובות
מהבית ספר משהו כמו 8 שנים
בגןחיות
לפרוטוקול היא הייתה החיה כן
בגן, 11 שנה
מה זה חבר הכי טוב
זה לא בצפר יסודי חחח
אנונימי
אמא שלי באה אליה בכיתה א ואמרה לה בואי תהיי חברה של (השם שלי) ומאז שזה 11 שנה עוד מעט
בבית ספר ואנחנו מכירות שש שנים
בית ספר כמעט שנה
מקווה שישאר ככה
אנונימי
שיעור מתמטיקה, הדבר שהכי מחבר בין אנשים חחח
אנונימית
צבא.
שנאנו את את השנייה ופתאום התחיל ניצוצות של חברות.
כבר 3 שנים בסטיות
בכיתה ו' בסוף שנה היה מפגש כזה בחטיבה כדי להרשם לשם וזה, אז כשהייתי שם ניגשתי אלייה והחלפנו טלפונים ומאז הכל היסטוריה כבר חברות 3 וחצי שנים(;
10 שנים
בגן
3 שנים , ילדה חדשה בבית ספר