3 תשובות
נראה ילד טוב ושקט, (אוהד ביתר לפי הסמל)
בלי לעליב.
כמו כל הבנים בישראל פאקינג ערס.
כמו כל הבנים בישראל פאקינג ערס.
אנונימי
בכנות, לי הוא נראה כזה שחצן שמשחק אותה ערס, אבל מה שחשוב זה איך הוא באמת ולא איך הוא נראה.
אנונימי
באותו הנושא: