3 תשובות
תנתקי, זה קשר רעיל וזה יעשה לך רק רע, ואם הזאתי תריב אותך שוב פעם כולם ינטשו אותך כמו שעשו לפני כן.
לנתק, זה רעיל ממש וסתם לא שווה את העצבים
תנתקי
באותו הנושא: