11 תשובות
מהה אני בשוק. עדיף שהקשר הזה ינותק
להתקדם הלאה הם לא שווים את זה
הפ חברים מזוייפים
תמצא חברים חדשים הם לא שווים את זה
שואל השאלה:
^^^^הם באמת היו חברים שלי פשןט יש להם עקרונות שהם מעל הכול
אנונימי
איכס איזה חברים מגעילים מצטערת אבל זאת האמת. כנראה שאם הם היו חברים טובים הם היו צריכים לקבל אותך איך שאתה, אבל אל תתן לזה להשפיע עלייך אתה בדוק תמצא לך עוד חברים אפילו יותר טובים ולמסיבות אתה יכול לצאת לבד/ עם חבר שאתה פחות בקשר איתו או משהו ופשוט להכיר שם, גם אופציה :) בכל מקרה אתה יושלם וכנראה שהם לא יודעים מה הם פספסו:(
אנונימית
דבר ראשון חברים הם לא.
אנונימית
שואל השאלה:
^^כול הסביבה שלי נגד הומואים פשוט חשבתי שאוליי אותי הם כן יקבלו ושהייתי פעם גם היתיי הומופוב אבל לא חשבתי שהם ככה ישנאו *אותי^ וינתקן איתי קשר
אנונימי
אז תצא למסיבות ותכיר חברים חדשים
זה שהם עשו לך את זה רק מראה שהם לא באמת חברים שלך
אתה צריך להגיד תודה שהפסקת לצאת עם ערסים
הם עשו לך טובה שהם ניתקו ממך קשר אתה עוד תבין את זה
הם לא שווים אותך בשיט.
שלום לך, , תראה את כל התגובות הטובות שאנשים רושמים לך ...

ישנם גורמים מקצעויים שניתן לפנות אליהם ולהתייעץ איתם

קו הקשב של האגודה למען הלהט"ב -
אפשרויות פנייה: טלפון 2982*, וואטסאפ 058-6205591
באותו הנושא: