6 תשובות
אל תדאגי גם אם יהיה יש לכם מלא זמן להגיע למרחב המוגן אני מנתיבות טכנית יש לנו 30 שניות אבל עקרונית יש לנו 15 שניות עד היירוט ו30 עד נפילה אבל גם בירוט יכולים ליפול רסיסים וזה מסוכן
שואל השאלה:
עד עכשיו לא היה לי אז מה הסיכוי שיהיה
אני מנתניה
שואל השאלה:
היה בנתיבות נראה לי
שואל השאלה:
עד עכשיו לא היה אצלי אז מה הסיכוי שיהיה אבל עדיין מפחיד אותי
שואל השאלה:
זה של אח שלי הממד
אם יש לך ממד בבית אולי תלכי לישון שם? ככה גם אם תהיה אזעקה חס וחלילה את תהיי במרחב המוגן אז זה יהיה פחות מפחיד אבל אם לא אז תרגעי ופשוט תשני מאמינה שיעירו אותך והכל יהיה בסדר בעזרת השם