6 תשובות
הפסקתי לפני כמה חודשים, לפעמים נכנסת
כן
שיחקתי בזה לפני שנתיים , הייתי ממש מכורה.
אם אני אשחק שוב זה סתם בשביל הנוסטלגיה
אם אני אשחק שוב זה סתם בשביל הנוסטלגיה
*אימוגי גולגולת*
לא חושבת.
לא חושבת.
אני לצערי
היי
באותו הנושא: