12 תשובות
אני באירופה
אני באירופה אבל המשתמש שלי נפרץ... אז...
הייתי רוצה לשחק איתך אבל אין לי איך
הייתי רוצה לשחק איתך אבל אין לי איך
אני באסיה
מה האיידי בpjsk?
מאוחר יותר אני אוסיף בשניהם
מאוחר יותר אני אוסיף בשניהם
אנונימי
אני באירופהה
כאילו גנשין
כאילו גנשין
אני על אירופה! אשלח לך את הuid כשאגיע הביתה
שואל השאלה:
סבבה אוסיף אותך ונשחק מתי שנוח לך!!
סבבה אוסיף אותך ונשחק מתי שנוח לך!!
pjsk כאילו project sekai?
הו אני משחק בשניהם
גנשין אירופה פגסק שניהם
מאיזה שרת היו איי די?
הו אני משחק בשניהם
גנשין אירופה פגסק שניהם
מאיזה שרת היו איי די?
אנונימי
שואל השאלה:
אירופה וכן
אירופה וכן
שואל השאלה:
אנגלי מחקתי לא ממזמן כי לא היה לי אחסון
יפני זה - 273074656185593868
אנגלי מחקתי לא ממזמן כי לא היה לי אחסון
יפני זה - 273074656185593868
היי עניתי מקודם אבל גם אני על אירופה אם תרצי אפשר לשחק ביחד בשמחה!!
שואל השאלה:
היי, סורי שלא עניתי לא שמתי לב, את מוזמנת להוסיף אותי ונשחק מתי שנוח לך!! אני רשמתי כבר את האיויד אז כשאסיים לימודים אאשאר אותך
היי, סורי שלא עניתי לא שמתי לב, את מוזמנת להוסיף אותי ונשחק מתי שנוח לך!! אני רשמתי כבר את האיויד אז כשאסיים לימודים אאשאר אותך
באותו הנושא: