9 תשובות
היי אני עשיתי יומן, אז אם את רוצה שאני אשלח לך את מה שכתבתי ביומן תפני אליי בפרטי.
שואל השאלה:
אני צריכה את התשובה לשאלה הזאת בבקשהה
שואל השאלה:
אם את יכולה לשלוח לי זה יהיה יותר ממדהים ואני אהיה אסירת תודה
אני לא זוכרת את זה ממש אבל אכתוב את מה שאני זוכרת.
רוזי: בתחילת המלחמה- לחזור ללונדון ולגור עם משפחתה האוהבת והתומכת.
לאחר המפג עם קייטי- שמשפחתה של קייטי תיהיה שכנים שלה והן תשארנה חברות, אבל עדיין לרצות לגור בחייק משפחתה.
לאחר מותה של אימה- להישאר עם משפחתה של קייטי ולהיות איתם כאילו היא אחת מבנותיהם.
אביה של רולי: בתחילת המלחמה- שהמלחמה תפסק ואולי תחזור לביתם.
סוף המלחמה- שרולי תתעשת על עצמה ושתחזור הביתה ותקבל את סול כאמא למרות שהיא לא רצתה בכך ושהם יהיו משפחה מאושרת.
שואל השאלה:
סליחה שאני משגעת אבל בסוף הדמויות הצליחו להגשים את שאיפותהן הסבר והדגם את דבריך?
רולי מגיעה לבקר את אביה לאחר שכנועים של דייו וגם קצת רצון שלה, ובסוף במפגש עם אביה(הביולוגי) מגלה שאביה של קייטי הוא אחד הגורמים למותה של אימא (בעקבות זילזול), וחוזרת לבית של משפחתה בלונדון באופן סופי.
אביה של קייטי בסוף זוכה שהיא תחזור איליו.
שואל השאלה:
האם השאיפות של רולי התגשמו? האם המלחמה נפסקה האם השאיפות שלהם התגשמו?
שואל השאלה:
ולא הבנתי לקייטי ולרולי של אותו אבא?
שואל השאלה:
אני לא הבנתי מה כתבת לפני למעלה