10 תשובות
מאחורה
Vas
מאחורה
אם את יושבת או ישנה השם הולך טיפה לאחורה תלוי איך את ישנה אבל בתכלס לאחורה
מאחורה.
מאחורה
אגב אהבתי את הניסוח של הכותרת של השאלה
שואל השאלה:
תודהה עזרתם לי
תמיד חשבתי שזה מקדימה
אנונימית
שואל השאלה:
^^שלא יצאו עליי
אנונימית
מאחורה
אני אישית שמה את החלק הגדול מקדימה .
1. יוצר נוח לי
2 . כשזה הפוך זה בדרך כלל בורך מקדימה אצלי

לדעתי תעשי פשוט מה שנוח לך . זה מה שאני עושה
אני בן

אני תמיד שם מקדימה
אנונימי
מאחורה