10 תשובות
מאחורה
מאחורה
אם את יושבת או ישנה השם הולך טיפה לאחורה תלוי איך את ישנה אבל בתכלס לאחורה
אם את יושבת או ישנה השם הולך טיפה לאחורה תלוי איך את ישנה אבל בתכלס לאחורה
מאחורה.
מאחורה
אגב אהבתי את הניסוח של הכותרת של השאלה
אגב אהבתי את הניסוח של הכותרת של השאלה
שואל השאלה:
תודהה עזרתם לי
תמיד חשבתי שזה מקדימה
תודהה עזרתם לי
תמיד חשבתי שזה מקדימה
אנונימית
שואל השאלה:
^^שלא יצאו עליי
^^שלא יצאו עליי
אנונימית
מאחורה
אני אישית שמה את החלק הגדול מקדימה .
1. יוצר נוח לי
2 . כשזה הפוך זה בדרך כלל בורך מקדימה אצלי
לדעתי תעשי פשוט מה שנוח לך . זה מה שאני עושה
1. יוצר נוח לי
2 . כשזה הפוך זה בדרך כלל בורך מקדימה אצלי
לדעתי תעשי פשוט מה שנוח לך . זה מה שאני עושה
אני בן
אני תמיד שם מקדימה
אני תמיד שם מקדימה
אנונימי
מאחורה
באותו הנושא: