9 תשובות
לא חזרתי הוא חזר אליי
בקצרה הוא היה האהבה הראשונה שלי וקיבלתי אותו כי רציתי לצלק אותו על התקופה שפגע בי עוד כשהייתי ילדה תמימה וחמןדה בקיצור השגתי תנקמה שלי ועזבתי אותו 10/10 ממךיצה
שואל השאלה:
לא זה לא עוזר לי :(
אנונימי
אז לא הבנתי מה רצית לשמוע
תהיה ספציפיי אולי יהיה לי סיפור מתאים יןתר לשתף
נפרדנו יומיים אחרי שחזרנו
אנונימי
שואל השאלה:
בגדול אני רוצה לחזור לאקסית, מאוד. הפרידה הייתה ביוזמתה אבל מרגיש לי שיש כאן מקום למשא ומתן.. עברו מאז שלושה חודשים של נתק
אנונימי
אתה יכןל לנסות להחזיר תקשר אבל אם זה לא הדדי אתה סתם תרמוס לעצמך תכבוד העצמי שלך ותצא סמרטוט
יש סיבה לזה שהיא אקסית וחבל לחזןר לעבר בגלל געגוע זמני
אישה בדרך כלל לא עושה דברים מבלי לחשוב על ההשלכות אחר כך(אלא אם כן היא על סף טירוף וצריך לעזור לה)
ההורים שלי נפרדו וחזרו ואז התחתנו והביאו ילדים
עוזר?
תעשה את זה
תדבר איתה
יש מצב שהיא גם חושבת עליך ומחכה שזה יבוא ממך
לך על זה
מה כבר יש להפסיד