7 תשובות
איכס לא
אנונימית
כן
אנונימית
כן
חצי קלאץ
השתנו כן
מעריכים יותר
אהבו יותר כן
עזוב הכל חארטה.
אחרי פעם אחת בחיים לא חוזרים על אותה טעות, כן היסיתי וכן זה לא הלך ויש כאלה שיספרו לך כמה טוב ומדהים הולך להם, אבל שום דבר לא מרגיש אותו הדבר.
לא חוזרים לבן אדם שהיה איתכם במערכת זוגית, יש סיבה שקוראים לו אקס
חזרתי כמה פעמים, הפרידות נהיו יותר כואבות
שואל השאלה:
ואיך היה ? למי שחזר
אנונימי
וואו שמע אני חזרתי לאקס שלי פעמיים חח ועכשיו אנחנו ביחד כבר ארבע שנים ומעולה לנו, התבגרנו שנינו רצח אבל התחלנו בגיל 16-17 כזה
אנונימית