5 תשובות
%50 אם אתה לא מרוצה מציון הגשה ותקבל בבגרות ציון גבוה יותר בהפרש של 20 נק' תוכל לערער שיביא לביטול הציון הגשה.
אנונימי
שואל השאלה:
אם הציון ההגשה שלי 78 ולקחתי 100 בבגרות כמה אקבל בסוף אם ישלך מושג
אם תערער אז 100
שואל השאלה:
בלי ערעור
זה גם תלוי בכיתה י"ב וזה מתחלק:
יא 60%
יב 40%
אם מסתכלים על יא זה פשוט ממוצע של הציון הגשה לבגרות...