5 תשובות
%50 אם אתה לא מרוצה מציון הגשה ותקבל בבגרות ציון גבוה יותר בהפרש של 20 נק' תוכל לערער שיביא לביטול הציון הגשה.
אנונימי
שואל השאלה:
אם הציון ההגשה שלי 78 ולקחתי 100 בבגרות כמה אקבל בסוף אם ישלך מושג
אם הציון ההגשה שלי 78 ולקחתי 100 בבגרות כמה אקבל בסוף אם ישלך מושג
אם תערער אז 100
שואל השאלה:
בלי ערעור
בלי ערעור
זה גם תלוי בכיתה י"ב וזה מתחלק:
יא 60%
יב 40%
אם מסתכלים על יא זה פשוט ממוצע של הציון הגשה לבגרות...
יא 60%
יב 40%
אם מסתכלים על יא זה פשוט ממוצע של הציון הגשה לבגרות...
באותו הנושא: