5 תשובות
שימי אפליקציה ותטלפון לידך את תתעוררי אם כן וגם תשני ברגוע
גם אני מפחדת לישון בגלל זה כי הרעש של האזעקה ממש מפחיד אותי למרות שכנראה לא תהיה אזעקה אבל עדיין מלחיץ
אם לא היה עד עכשיו הסיכוי שיהיה הוא קטן
אל תדאגי לישון לישון
אל תדאגי לישון לישון
ללכת לישון את תשמעי את האזעקה אם תהיה
אל תדאגי לכי לישון
באותו הנושא: