7 תשובות
מצחיק
אתה פשוט עושה ממוצע של הבגרויות
בהצלחה:)
את
שואל השאלה:
לא הבנתי אבל גם יש בגרות בכיתה יב וגם בכיתה יא אז איך זה עובד
מגן 50% + בגרות 50%
כן שאלה שמצפים מאחד שבשלוש יחידות

ממוצע
ממוצע של כל הבגרויות לא?
את צריכה בחינה ראשונה 381+מגן
בחינה שנייה 382 +מגן
בחינה שלישית 182
לעשות ממוצע לכל זה