7 תשובות
כמה וולגריות
בתכלס כשאתה צודק אתה לא טועה
לא ברור, הרי אם ישראל לא שולטת שם מדוע אנו מספקים להם מצרכים בסיסיים?
או שישראל שולטת כשנוח וישראל לא שולטת כשנוח?
צריך
צריך לכבוש את הרצועה מחדש
כי זו הפרת זכויות אדם.
שואל השאלה:
את לא מבינה שכולם שם שונאים אותך והופכים לשהידים רק בשביל לבצע פיגועים
אנונימי