6 תשובות
אני נותן לך אישור
דיי עם הספאמים. אתה לא משגר שום דבר.
שואל השאלה:
והינה עוד שמאלנית מצויה הגרה בישראל באופן דמוקרטי לחלוטין.
ראש הממשלה, לטיפולך
והינה עוד שמאלנית מצויה הגרה בישראל באופן דמוקרטי לחלוטין.
ראש הממשלה, לטיפולך
אנונימי
ובהצלחה
כן,הם בחרו בטרור אז זאת בעיה שלהם כש"אזרחים חפים מפשע" נפגעים כשאנחנו מפגיזים שם
שואל השאלה:
טוב אני משגר אותו תאחלו לי בהצלחה
טוב אני משגר אותו תאחלו לי בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: