6 תשובות
אני נותן לך אישור
דיי עם הספאמים. אתה לא משגר שום דבר.
שואל השאלה:
והינה עוד שמאלנית מצויה הגרה בישראל באופן דמוקרטי לחלוטין.
ראש הממשלה, לטיפולך
אנונימי
כן,הם בחרו בטרור אז זאת בעיה שלהם כש"אזרחים חפים מפשע" נפגעים כשאנחנו מפגיזים שם
שואל השאלה:
טוב אני משגר אותו תאחלו לי בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: