5 תשובות
כי הם חושבים שהשם הזה מתאים ויפה לכלב שלהם
כי אנחנו מדינה מקורית מידי
אני לא נושמת אנחנו פשוט לא מקוריים
כי מיצו כבר את השם יוחנן
אנונימי
רק הכלבה שלי עם שם מקורי (דורותי)
באותו הנושא: