21 תשובות
כי למה לא
למה, ככה.
כי מותר להם...
וגם כי שמות ישראלים, לדעתי, זה מזעזע.
כי מותר להם...
וגם כי שמות ישראלים, לדעתי, זה מזעזע.
כי זה יפה. אם יהיו לי ילדים איכשהו (כרגע לא רוצה אבל לצורך הדוגמה) אני לא אקרא להם בשמות ישראלים
וואי אני גם לא מבינה את זה
קודם כל חצי מהשמות הישראלים הם גם בינלאומיים
ואני בכל אופן מבינה אנשים שבוחרים שמות בינלאומיים- אלה שמות יותר יפים (לדעתי!) ויותר מיוחדים בישראל
ואני בכל אופן מבינה אנשים שבוחרים שמות בינלאומיים- אלה שמות יותר יפים (לדעתי!) ויותר מיוחדים בישראל
גם אני לא כזה מבין. מילא שמות נפוצים בכל העולם ובהרבה שפות כמו לואי או רוי. אבל לקרוא לילדה ג'ניפר? זה ממש מטומטם.
כי הם פשוט חושבים שהשמות יפים..?
מה אכפתת לך? זכותם. הם אוהבים את זה
לי גם יש שם בינלאומי ואני מתה עליו, השם שלי זה נטלי והפירוש זה חג המולד.
כנ"ל
באמת לא מבינה את זה
באמת לא מבינה את זה
שרה ודוד זה גם שם בינלאומי אז?
מה כואב לך אני מתה
כי בא להם?
כי הם חושבים שהשם יפה חחח
לא נראה לי שזה קשור לזה שזה שם בינלאומי או משהו
לא נראה לי שזה קשור לזה שזה שם בינלאומי או משהו
לדעתי לא צריך לקרוא לילדים בשמחת בינלאומיים
אנחנו יהודים,ישראלים,ויש לנו מספיק שמות יפים להתגאות בהם
אנחנו יהודים,ישראלים,ויש לנו מספיק שמות יפים להתגאות בהם
רוצים להיות מגניבים הם
יש הרבה שמות ישראליים שהם גם בין לאומיים. לי יש שם ישראלי שהוא בין לאומי
וואי אני חשבתי על זה גם!!
כאילו לקרוא לילד שלך קיילי, מייקי וכל השמות האלה זה מוזר..
***לא רוצה לפגוע***
כאילו לקרוא לילד שלך קיילי, מייקי וכל השמות האלה זה מוזר..
***לא רוצה לפגוע***
כי אלה שמות יפים ?
אז הנה הרעיון שלי, כולם מרוויחים- אתם תקראו לילדים שלכם בשם ישראלי כמו שאתם רוצים ו אנחנו נקרא באיזה שם שבא לנו. הולך?
גם אני לא מבינה
דודה שלי קראה לילדה שלה "קיילה"
איכ
דודה שלי קראה לילדה שלה "קיילה"
איכ
באותו הנושא: