4 תשובות
הרגנו 15 מחבלים מהג'יהאד והכריזו על מצב חירום
שואל השאלה:
כן , אבל למה הכל קרה ?? כאילו הסבר ופירוט , אני לא מבינה כלום
כן , אבל למה הכל קרה ?? כאילו הסבר ופירוט , אני לא מבינה כלום
אנונימית
התחלנו סוף סוף לתקוף אותם ראשונים ומנענו פיגועים
הצבא הרג את מנהיג הג'יהאד האיסלאמי בדירת המסתור שלו, ואז גם עוד 15 מחבלים, וכל המבצע הזה של צה"ל נקרא עלות השחר. הג'יהאד הכריזו על מצב חירום, ובערך מתשע בערב הם שיגרו רקטות, בערך 70 רקטות עד אחת עשרה בלילה..
באותו הנושא: