7 תשובות
אולי לך לא בא
אבל זה לא משנה
הוא רוצה
תגידי לו את זה
D12
אי אפשר סתם לנחש, דברי איתו על זה
שואל השאלה:
דיברתי איתו והוא אומר שהכל טוב ושהוא אוהב אותי ואני סתם בחרדות
אנונימית
אז תני צ'אנס של חודש חודשיים ותגידי שאת רוצה יותר להתקרב או את ההרגשות שלך
אז הוא אוהב אותך אל תדאגי
D12
תתני לו צאנס. אם באמת תפרדו, אז תדעי שהוא שיקר. ותאמת שגם אני לפני שנפרדנו אני וחבר שלי, באמת שהרגשתי את זה. תדברי איתו, ותנסי להסביר לו מה את מרגישה, או למה את פוחדת. מקווה שעזרתי.