7 תשובות
זה בסדר.
כל עוד אתם בסדר עם זה אז מה הבעיה?
כל עוד אתם בסדר עם זה אז מה הבעיה?
זה בסדר
אנונימית
אם אתם אוהבים אחד את השני ורוצים להישאר בזוגיות אין לכם שום סיבה להיפרד רק בגלל ההפרש גילאים הזה ...זה גם חוקי לגמרי
מבחינה חוקית זה בסדר אם אתה אוהב אותה והיא אוהבת אותך ואתה מרגיש שהיא לא ילדותית לך אין בזה בעיה
תלוי אם אתה אוהב אותה או את הרעיון שהיא בת 22 ויש לך סוג של כוח וסמכות עליה
אנונימית
לגמרי בסיידר
בסדר גמור זה הכי טוב לבחורה בת 22 לצאת עם גיל כזה זה בדיוק מה שאני מחפשת 30 וגם הם מבינים עניין טוב!
באותו הנושא: