10 תשובות
בכיתה יב יש יום הולדת 17 ל18 (לרוב) אך לחלק זה 16 ל17 כי השנה היא מספטמבר עד יוני ולא ינואר עד דצמבר. יש חילוף שנה לועזית באמצע שנת הלימודים.

לך פשוט יש בחודשים שלפני יולי והוא אחרי אוגוסט.
לכן כשאתה באמצע / סוף שנה בן 17 ואז הופך ל18. הוא 16 שהופך ל17 אבל בתחילת שנה

סיימנו בית ספר לפני חודשיים.
יש לי חבר שהוא בן 17 עכשיו כי בכיתה יב היה לו יום הולדת 17 2021
ועכשיו בקרוב הוא יהיה בן 18 כי עכשיו 2022 שהיא אותה שנה שלי היה יום הולדת אבל בתחילת שנה וסוף שנת לימודים קודמת
לא רוצה להגיד כמה זמן לקח לי לנסות למצוא דרך הגיונית להסביר את זה. אני יושב פה איזה 10 דקות ומנסה אולי לכתוב שנים ודוגמאות ומחליט שזה מסובך מדי
יש כאלה שקפצו כיתות אז זה הגיוני
מה הוא הולך לעשות אחרי בית ספר 4 שנים? זה מעניין יותר
כמובן שאם הוא קפץ כיתה זה הגיוני.
אבל לעומת מה שרשמתי הוא כנראה נולד בחודש כמונו פשוט הוא קטן בשנה והיום הולדת שלו יהיה 17 ששלך יהיה 18
@באתי לשאול, באתי לדעת
מה? למה 4 שנים? הצבא בגיל 18
אם הוא נולד אחרי אוגוסט הוא יתגייס כמו כולם
אם הוא קפץ כיתה הוא פשוט יעשה משהו שנה כמו לימודים או עבודה או התנדבות או שיבקש להקדים גיוס ויבקש מההורים שלו שיחתמו על גיוס מוקדם
אני הייתי הקטן בכיתה והייתי 16 שהופך ל17 בכיתה הזאת אז הייתי אומר שכן(??)
אנונימי
לא נראה לי