8 תשובות
שואל השאלה:
זה פחות מהממוצע אפילו^
אנונימי
אה נכון זה יוצא 96
אז 96
שואל השאלה:
לא היית נותנ/ת אבל בונוסים כי התלמיד הראה שהוא מסוגל להגיע ל100?
אנונימי
אז הייתי מפרגנת ל98
הייתי נותן 100 גם אם זה 70 תלוי בבן אדם אם זה מהאנשים האגואיסטים האלה שמשחקים אותה חכמים ופוגעים באנשים ותוקעים להם פרצוף לאנשים רוצים להיות חבר שלהם ולדבר איתם, הייתי אפילו מוריד ממה שמגיע. אבל אם זה בן אדם טוב ומשקיע וקשה לו אבל לא מוותר וחשוב לו 100 הייתי נותן, לעולם לא הייתי מונע חלום מבן אדם. צריך גם לדעת ללכת מלפנים משורת הדין (במידת החסד והרחמים) ולא כל דבר להיתפס חוק חוק זה חשוב אבל לא צריך להגזים
גם לפי התנ"ך יש לנו חובה בעזרה לזולת גם ללכת מלפנים משורת הדין