6 תשובות
חס וחלילהה
שואל השאלה:
אז הם פשןט במערכת יחסים לא טובה כל העונות?
כי הם מתווכחים מלא ולא מסכימים על רוב הדברים וצוחקים/יורדים זה על זה
אז הם פשןט במערכת יחסים לא טובה כל העונות?
כי הם מתווכחים מלא ולא מסכימים על רוב הדברים וצוחקים/יורדים זה על זה
אנונימי
כן זה קצת הרעיון שלהם
חחחחחח זה באמת קצת ככה כשחושבים על זה.
אבל עדיין, הם אוהבים אחד את השני ובסוף תמיד משלימים..
אבל עדיין, הם אוהבים אחד את השני ובסוף תמיד משלימים..
שואל השאלה:
כן הם מאוהבים והכל אבל הריבים שלהם מריגישם יותר עצובים מאשר מצחיקים רוב הזמן )):
כן הם מאוהבים והכל אבל הריבים שלהם מריגישם יותר עצובים מאשר מצחיקים רוב הזמן )):
אנונימי
למה זה משעשע