2 תשובות
אני הייתי שם, היה כיף ברמות. הזמר סונג היון הגיע (הוא לא כזה מוכר אבל יש לו אחלה שירים)
שואל השאלה:
תודה:)) גררתי חברים שלא מעריצים איתי שהם פשוט ישבו בצד חיחיחי
תודה:)) גררתי חברים שלא מעריצים איתי שהם פשוט ישבו בצד חיחיחי
אנונימית
באותו הנושא: