9 תשובות
רוב הסיכויים שכן
אני חושבת שכן, מדכא
^אוי....
אבל איזה מפגש?
לא ירו בו^^ זה היה דריסה.
המפגש לא נדחה, הוא קורה מחר בשרונה, תל אביב מתחיל בשעה 10:00
שואל השאלה:
לא מפחיד לעשות את המפגש שם??
אנונימית
אני חייבת להבין איזה מפגש?
ואיפה?
נראה לי שכן,אוף
שואל השאלה:
מה לא שמעת?? ירו בתייר מאיטליה בתל אביב אתמול בערב
אנונימית
מה?
איזה מפגש??
של קייפופ סטאן
ואיזה פיגוע??