התחברות הרשמה

ללכת לחדכ או להישאר בבית כבר ולהתחיל ללמוד למתכונת באזגל ביום חמישי?

יש מצב בתשע וחצי פשוט אני עושה משהו עם חברים אז לא יודע אם ייצא לי ללמוד במידה ויהיה לי כוח בכלל אחרי החדכ
8 במאי 2023, 18:56
הכנה למבחןעייפותחדר כושרחבריםבילוי    
4 תשובות
שואל השאלה:
אזגל זה אזרחות גלובלית כאילו
N
Niko belic
שואל השאלה:
טוב מחר פשוט יש אופציה אני אעשה משהו אבל בטח אני אצליח לשלב תודה על העצה ❤
N
Niko belic
לחדר כושר
I
It's happening again
חדכ
ת
תְּקַצֵּר בְּרוֹ
באותו הנושא:
אני רוצה להתחיל ללכת לחדכ
אם אני בת 13 ורוצה להתחיל ללכת לחדכ
אני רוצה להתחיל ללכת לחדכ אבל אני חסרת בטחון...
יש כאן עוד אנשים שמתטמנים בבית כי הם מפחדים ללכת לחדכ?
רוצה להתחיל ללכת לחדכ ואני לא יודע איך להתחיל
להתחיל ללכת לחדכ זה רעיון טוב?
ללכת לחדכ או לא ללכת לחדכ?
אני רוצה להתחיל ללכת לחדכ
ללכת לחדכ אחרי בית ספר או ללכת לבית לשים את התיק בבית ואז ללכת לחדכ?
אני רוצה להתחיל ללכת לחדכ
אוף באלי להתחיל ללכת לחדכ אבל יש שם מלא ילדים מהשכבה שלי