22 תשובות
כן, נורא
שואל השאלה:
למה זה נוראי
למה זה נוראי
הזוי
לא הבנתי כלום
אנונימי
מה
לא הבנתי מה אתם עושים
לא הבנתי מה אתם עושים
אנונימית
האמת שזה יראה לו שאכפת לכם יותר מידי ואלל
למה אנשים פה כותבים שזה נוראי? מה הבעיה בזה?
אם תעשו את זה בצורה של ריב א זה מוזר ומגעיל, אם תבואו בקטע טוב וכזה זה ממש מגניב
שואל השאלה:
לא כאילו כל הריבים זה בצחוק
לא כאילו כל הריבים זה בצחוק
חחח לא מוזר בכלל
אם זה בצחוק אז זה אחלה
משעשע
משעשע
למה כל אומרים שזה נורא. אל תגזימו זה פשוט מצחיק אתה חייב להביא לו מתנה
נוראי
זה נורא ואיום
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו הולכים לתת מתנות לילד שרבנו איתו 10 פעמיים כי זה יום השנה לזה שנפגשנו
אנחנו הולכים לתת מתנות לילד שרבנו איתו 10 פעמיים כי זה יום השנה לזה שנפגשנו
מה לא זה מגניב
אה אז זה מצחיק רצח
^^ בונבוניירה כזאת של לב?
אם זה בצחוק אז זה די מצחיק לא אשקר אבל אם זה יכול לפגוע בילד או משהו אז פחות
שואל השאלה:
לא איזה לפגוע בילד הטא מעצבן אותנו קצת אנחנו אותו אבל זה הכל בצחוק בסוף
לא איזה לפגוע בילד הטא מעצבן אותנו קצת אנחנו אותו אבל זה הכל בצחוק בסוף
שואל השאלה:
וגם יש לכם אולי רעיון למתנה בשבילו
וגם יש לכם אולי רעיון למתנה בשבילו
דובי
באותו הנושא: