8 תשובות
כי בית ספר מיוחד
ומסכן, ועלוב ומשהו כנראה לא בסדר אצלו
(ככה חושבים)
(ככה חושבים)
מה מוזר בו? ולא כולם חוגגים ^ ^^
הם סתם מנסים לעודד אותך בטח
בדרכ מי שאין לו חברים הוא די מבואס מזב
בדרכ מי שאין לו חברים הוא די מבואס מזב
חח הכל טוב אל תתרגש מזה גם לי הפעם לא יצא לחגוג עם חברים כי לא הפסקנו לארגן משהו עד הדקה האחרונה אבל הם בסך הכל דואגים לנו וזה לטובתך פשוט אל תיקח את זה ללב באמת..❤
ההורים שלך צודקים, אתה מוזר
כולם חוגגים ואתה יוצא דופן
כולם חוגגים ואתה יוצא דופן
אנונימי
כי החברה חושבת שמי שאין לו חברים הוא מוזר
מסכימה איתך.
גם אמא שלי עושה לי את זה, אבל אני מבינה שזה מדאגה. פשוט תגיד להם שזה מפריע
גם אמא שלי עושה לי את זה, אבל אני מבינה שזה מדאגה. פשוט תגיד להם שזה מפריע
באותו הנושא: