4 תשובות
תשאלי מה קורה, מה איתה..
כןן אני תמיד יושבת ופשוט לא מדברת מחכה שהיא תדבר איתי ואם לא אז אני פשוט בשקט מחכה שתסיים
שואל השאלה:
אמאלה אני הייתי מתה לשבת שעה וחצי כמעט בלי לדבר^
אמאלה אני הייתי מתה לשבת שעה וחצי כמעט בלי לדבר^
אנונימית
שימו מוסיקה רגועה או משהו שלא תהיה דממה
באותו הנושא: