17 תשובות
קורה לפעמים
אם נשאר ככה לכי לרופא
יכול להיות שריר שנמתח או משהו בעצבים, איפה כואב לך בדיוק?
שואל השאלה:
כואב לי ממש באמצע החזה לא בלב או משהו
זה קורה לך בזמן מנוחה או בזמן פעילות גופנית?
אנונימית
זה יכול לקרות מלחץ או מתפיסת שרירים, אם זה ימשיך תנסי לפנות מחר לרופא
זה לפעמים קורה
הייתי ממליץ להתחיל אצל רופא משפחה לבצע בדיקת א.ק.ג אם הבדיקה יוצאת לא תקינה אפשר לפנות לבית חולים כבר או לרופא לב ולהמשיך בטיפול הנכון
^^^^^רגיל ויעלם לבד, אם מחמיר איכשהו פשוט תגידי להורים
שואל השאלה:
יש דרכים לטפל בזה?
שואל השאלה:
^^^^^^ סתם הלכתי ופתאום זה קרה לי
קורה לכולם פעם בכמה זמן
פשוט תני לזה לעבור
ואם זה כואב מדיי או חוזר יותר מדיי פעמים לכי לרופא
שואל השאלה:
כמה זמן זה נמשך בערך?
אמור להיות כמה דקות
מקסימום 10
שואל השאלה:
זה כבר איזה 20 דקות
אממ קצת מחשיד
תני לזה עוד כמה זמן ואם זה לא עובר תגידי להורים
שואל השאלה:
אמרתי להורים הם לא יודעים מה לעשות
אז תחכי קצת
מקסימום תלכי תרופא