7 תשובות
כן, תעשי מה שבא לך.
כן זה בסדר
שואל השאלה:
לא יודעת
זה טוב? עדיף?
אנונימית
אצל בנות אני מניח "שלהתאמן" במובן מסויים יהיה הגיוני אבל מבטיח לך כשיהיה לך חבר והוא יאהב אותך לא יהיה אכפת לו שאת לא מנוסה
שואל השאלה:
כן אבל רוב הבנים שאני מדברת איתם זה ישר הולך לכיוון הסטוץ
וגם אני חרמנית אז לא שאכפת לי
אבל פשוט אני רוצה לדעת להתנשק לפני שאני נפגשת עם מישהו שלא יהיה פדיחה
אנונימית
כן
בסדר גמור לדעתי
זה ממש בסדר . אבל שתדעי שאין ככ מה להתאמן עם חברות . את פשוט חוזרת על מה שהוא עושה וכביכול "מחקה" אותו זה לא כזה מסובך כמו שאתן חושבות . אם את לא נהנת וזה היה גרוע , הבעיה בו