8 תשובות
פשוט להמשיך הלאה לא לא
היא זאת שהפסידה
היא זאת שהפסידה
הזמן עושה את שלו.
אני יודעת שזה לא עוזר לך בכלום אבל זאת האמת, אין ממש עוד אופציה.
אני יודעת שזה לא עוזר לך בכלום אבל זאת האמת, אין ממש עוד אופציה.
שואל השאלה:
זאת היא
זאת היא
שואל השאלה:
היא בת
היא בת
שואל השאלה:
היא בת
היא בת
תמשיכי הלאה
בפעם הבאה אולי תהיה לך מישהי שתרצה
בפעם הבאה אולי תהיה לך מישהי שתרצה
אהה סורי^^
לי פעם עזר פשוט לשכנע את עצמי שלא כדאי לי שיהיה לי קראש, למשל להגיד לעצמי בלב דברים בסגנון של "היא יכולה להיות מעצבנת לפעמים", "היא שווה מדי בשבילי/אני טוב מדי בשבילה" ועוד דברים בסגנון
אבל אם את רוצה להשאר חברה שלה, זה לא ממש יעבוד
אבל אם את רוצה להשאר חברה שלה, זה לא ממש יעבוד
באותו הנושא: