8 תשובות
פשוט להמשיך הלאה לא לא
היא זאת שהפסידה
הזמן עושה את שלו.
אני יודעת שזה לא עוזר לך בכלום אבל זאת האמת, אין ממש עוד אופציה.
שואל השאלה:
זאת היא
שואל השאלה:
היא בת
שואל השאלה:
היא בת
תמשיכי הלאה
בפעם הבאה אולי תהיה לך מישהי שתרצה
אהה סורי^^
לי פעם עזר פשוט לשכנע את עצמי שלא כדאי לי שיהיה לי קראש, למשל להגיד לעצמי בלב דברים בסגנון של "היא יכולה להיות מעצבנת לפעמים", "היא שווה מדי בשבילי/אני טוב מדי בשבילה" ועוד דברים בסגנון
אבל אם את רוצה להשאר חברה שלה, זה לא ממש יעבוד