10 תשובות
אנשים דוחים
הלוואי והייתי הם לפני כמה שנים
אנונימית
לדעתי צריך לזרוקם לזבל
שזה באמת דבר מולד ואין מה לעשות איתם
ואם זה לא מולד אלא משהו חדש בהם אז זה זמני
ואם זה לא מולד אלא משהו חדש בהם אז זה זמני
זה מאיד תלוי איך מסתכלים על זה
אני עם מחסןם רגשי ואני מתעסקת כל היום בעצמי אבל אני לא יורדת לרמות של להשפיל אנשים וכו
פשוט אני אדישה לכולם ואכפת לי רק מעצמי
אז תלוי מאוד הפרספקטיבה על זה
אני עם מחסןם רגשי ואני מתעסקת כל היום בעצמי אבל אני לא יורדת לרמות של להשפיל אנשים וכו
פשוט אני אדישה לכולם ואכפת לי רק מעצמי
אז תלוי מאוד הפרספקטיבה על זה
אנונימית
אתם אפילו לא מבינים כמה זה הכרחי במלא מקרים
נחמדות לא תמיד מנצחת
נחמדות לא תמיד מנצחת
אנונימית
שכנראה הם עברו משהו קשה שגרם להם להיות ככה וחבל
אנשים דוחים אני מכירה אחת כזאת שכל הזמן יורדת עלי ונגיד אמרה אתמול שהשיעור שלי נראה כאילו שהוא עבר התעללות
אגואיסטים, דוחים שחושבים רק על התחת של עצמם
קצת עצוב שיש אנשים כאלה
קצת עצוב שיש אנשים כאלה
מצד אחד דוחים, ומצד שני הלוואי שהייתי הם כי אז אולי לא הייתי נפגעת הרבה, אבל לאט לאט עם כל הפגיעות שאתה עובר בחיים אתה סוג של הופך לכזה וזה מובן ובסדר גמור
באותו הנושא: