9 תשובות
מה אכפת לך
שואל השאלה:
כי זה לא יפה ככה לזלזל באנשים
אנונימי
הןא סתם חש מה את לוקחת קשה
זה לא יפה גם לבגוד, וזה גם לא יפה לעשות מניפולציה רגשית, וזה גם לא יפה לא לכבד רצונות של אחרים, כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה כל עוד לא עשה משהו לא חוקי הכל בסדר זהותו, וזכותו.
שואל השאלה:
^אכפת לך מרגשות של אנשים ?
אנונימי
כמובן, אבל גם אם לא היה אכפת לי זה זכותי.
שואל השאלה:
צודק
אנונימי
שואל השאלה:
אבל עדיין זה עצוב
אנונימי
נעלבתי בשבילה אמיתי אין לי מושג למה כנראה רע להם..