4 תשובות
אני ממש אהבתי אותו
אם את אוהבת את הז'אנר הרומנטי אז את תאהבי אותו
אם את אוהבת את הז'אנר הרומנטי אז את תאהבי אותו
לא אהבתי אותו..עלילה די רגילה ואיטית
אני ממש אהבתי
שרופה עליו
באותו הנושא: