5 תשובות
כל מה שעם 13 זה על שאנון וגוני

לא גיבסי
אה כן התבלבלתי
לא קשור אבל לכבוש את 13 זה על שאנון וגבזי משהו כזה?
שישה ספרים בינתיים אבל עומדים לצאת עוד:
לכבוש את 13
להתמסר ל13
לשמור על 13
לאהוב את 13
להציל את 6
ליפול עם 6

מה שעם 6 זה על זוג אחר מהסדרה