תשובה אחת
זה אמנם לא בעד ונגד כי אני באמת מאמינה שזה לא עניין של בעד או נגד, או עניין של נשים וגברים.
התפיסה שלי, ושל לא מעט אנשי צבא, היא שהבחינה צריכה להיות לפי יכולת וביצועים.
אם מנטלית ופיזית יש לצורך הדוגמה אישה שמסוגלת להתחיל מסלול ביחידה מובחרת כל שהיא, למה למנוע ממנה כי היא אישה? היא מסוגלת, אז למה?
התפיסה שלי, ושל לא מעט אנשי צבא, היא שהבחינה צריכה להיות לפי יכולת וביצועים.
אם מנטלית ופיזית יש לצורך הדוגמה אישה שמסוגלת להתחיל מסלול ביחידה מובחרת כל שהיא, למה למנוע ממנה כי היא אישה? היא מסוגלת, אז למה?