2 תשובות
יש סיכוי שחלק מן הנשים יהיו מסוגלות להתאים לחטיבות החי"ר - ואין טעם להפסיד חיילות טובות רק כי בממוצע הרוב לא יוכלו. אם אישה מסוגלת לעמוד ברף הגברי - למה שלא תתגייס?

מעבר לזה, אנחנו מדינה דמוקרטית, אף אזרח לא אמור להיות מופלה לרעה. אם אתה מעוניין ללכת למקום מסוים ויש לך את הכישורים - אין סיבה שלא תוכל.
נגד:
שבי לנשים בעייתי.
בנות חלשות יותר פיזית מבנים.
ביחידות מיוחדות לדוגמה, אחוז הסיום נמוך יותר אצל בנות משמעותית.

בעד:
אנחנו מדינה שיוויונית ומגיע לכולם זכויות שוות.