14 תשובות
שואל השאלה:
למה אף דבר לא הולך לי בצורה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
למה אני לוקחת הכל קשה
אנונימית
אני מבינה אותך!
ההורים יודעים?
ניסית לשתף אותם?
שואל השאלה:
אני פשוט לבד
אני כבר לא מצליחה לבכות אפילו
ואפילו לאנשים כאן לא אכפת
הם תמיד מתעלמים ממני
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה את הרגש שלי בחזרה
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם יודעים
אנונימית
אני פה בשבילך!
אל תהססי לשלוח הודעה
שואל השאלה:
אני בטיפול אבל כבר לא היה שבועיים כי היא לא יכלה הפסיכולוגית
והיא גם חושבת שהמצב משתפר
אנונימית
זה מעולה הטיפול זה באמת עוזר!
יש לך את המספר שלה?
שואל השאלה:
אני לא רוצה להכאיב להורים שלי יותר
הם יודעים על המצב אבל חושבים שאני משתפרת ויש להם מספיק על הראש גם מאחי השני שרק מוריד לי את הביטחון לפח והם מנסים להרגיע אותי כדי שהוא לא יתעצבן
אנונימית
היי אנונימית,
כתבת את הפוסט לפני תקופה, איך את מרגישה עכשיו?
חשוב להגיד שלשתף זה לא דבר קל וטוב שלא נשארת עם התחושות הקשות הללו לבד. ונראה שאת מחפשת כלים להתמודד עם התחושות אותם את מציגה וזה ראוי להערכה. קוראים לי ספיר, אני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער במגוון נושאים. אני רוצה להזמין אותך לדבר איתנו (אפשר גם בצורה אנונימית כמובן). נוכל לחשוב ביחד למה את זקוקה ולמי אפשר לפנות בכדי שתקבלי כלים להתמודד. בנוסף תוכלי לשתף בתחושות והרגשות שלך בתקופה הלא פשוטה שאת עוברת.
מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:

1. פה בהודעות פרטיות.

2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital

3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות או התומכים שלנו.מצרפת לך את הקישור למטה.

מחכים לך,

ספיר עלם דיגיטל.
שואל השאלה:
פשוט נמאס לי להרגיש אשמה בגלל החרדה חברתית שלי אין לי כוח להתמודד כל יום ואז להרגיש חרא אחרי כל דבר קטן שאני עושה
אנונימית
מוזמנת לבוא לפרוק
את יפה כמו שאת!!
למה שתשנאי את עצמך??
אני פה בשבילך תמיד!