5 תשובות
לא
ומה ככ מפחיד תלות רגשית?
עצם זה שהיא במקום שגדול ממך, שהיא יודעת יותר, שאת המקבלת יוצר במינכן ישר הבדלים במעמד ובמילא תלות
ככה זה עובד, וזה לא בהכרח רע. ..
סליחה המתקן שגיאות...
יוצר בינכן*
לא. תלות רגשית זה כמה צעדים מעבר לסתם הוקרת תודה והערכה. ומה שאת עושה זה בסך הכל מודה לה על העזרה שלה ואומרת שאת מעריכה את זה שהיא גרמה לך להרגיש בנוח לדבר איתה.
לא
זה נקרא לסמוך על מישהו
וזה בסדר 3>
זה נהדר לשמוע שהצלחת לבנות אמון עם הפסיכולוגית שלך ולשתף אותה במחשבות וברגשות שלך. זה למעשה די נפוץ שאנשים חווים רגשות של הכרת תודה והערכה כלפי המטפלים שלהם, במיוחד כאשר הם מסוגלים לעזור להם לעבור רגשות וחוויות קשות.

עם זאת, חשוב לציין כי תלות רגשית היא כאשר מישהו סומך במידה רבה על אדם אחר לתמיכה ואימות רגשי, עד לנקודה שבה הוא מרגיש שהוא לא יכול לתפקד ללא נוכחותו או אישורו של אותו אדם. אם אתה מרגיש שאתה סומך על הפסיכולוג שלך בדרך זו, אולי כדאי לבחון זאת עוד בטיפול כדי להבטיח שאתה מפתח מנגנוני התמודדות ומערכות יחסים בריאים.

בסך הכל, זה נורמלי לחלוטין להרגיש אסיר תודה ומחובר למטפל שלך, אבל חשוב לשמור על רמה בריאה של עצמאות רגשית.
באותו הנושא: