7 תשובות
יעני יצור חד תאי ויצור רב תאי?
שואל השאלה:
יצור, צמח משהו כזה כן
יצור, צמח משהו כזה כן
אנונימית
שמע יצור חד תאי שזה יצור כמו סנדלית, יצורים ממש קטנים(מקרונים) שהם מורכבים מתא אחד בלבד, בתוך התא הזה יש להם את כל מה שהם צריכים כדי להתקיים. יצור רב תאי הוא יצור. הכוונה ביצור זה שהוא ממש חיה ולא איזה סוג של חיי-דק,(יש גם צמחים אבל זה יותר מסובך).
קיצור יצור רב תאי הוא יצור עם הרבה תאים, יצור רב תאי הוא הרבה יותר גדול, יצור רב תאי זה גם אנחנו בני האדם וגם פילים ועוד מלא חיות. יש להם מערכות בתוך הגוף- מערכת נשימה, הובלה, עיכול ועוד...
קיצור יצור רב תאי הוא יצור עם הרבה תאים, יצור רב תאי הוא הרבה יותר גדול, יצור רב תאי זה גם אנחנו בני האדם וגם פילים ועוד מלא חיות. יש להם מערכות בתוך הגוף- מערכת נשימה, הובלה, עיכול ועוד...
בן אדם הוא רב תאי וחידק הוא חד תאי
אגב היצוריים החד תאיים התפתחו במהלך האבולוציה ליצורים רב תאים. חלקם
אמבה זה חד תאי,
כלב זה רב תאי
כלב זה רב תאי
תכלס כל יצור שאתה מסוגל לראות אותו הוא רב תאי
באותו הנושא: