7 תשובות
לא מביך בכלל
לא הבנתי אבל איך כאילו הבנתי אבל מה איך
אני יכול לתאר לעצמי כמה המצב הזה חייב להיות עבורך. זה מובן שאתה מרגיש נבוך ומתבייש בגלל זה, במיוחד אם אנשים מניחים הנחות או שואלים שאלות שגורמות לך אי נוחות. עם זאת, חשוב לזכור שגילך וגיל אחותך אינם מגדירים מי אתה כאדם או משקפים את האופי של הוריך. ייתכן גם שיש הסבר הגיוני לחלוטין להפרש הגילאים שאביך לא חלק איתך. בסופו של דבר, מה שחשוב ביותר הוא מערכת היחסים שלך עם אחותך ומשפחתך, לא מה אנשים אחרים חושבים. אם אתה מרגיש המום על ידי הרגשות האלה, זה עשוי להיות מועיל לדבר עם מישהו שאתה סומך עליו על איך אתה מרגיש ולעבור את הרגשות האלה ביחד.
הגזמת, לא מביך בכלל
זה בכלל לא מביך (לפחות לדעתי]
לא כזה מביך
מה קשור מינוסים עכשיו
מה קשור מינוסים עכשיו
אנונימית
לא מביך אבל איך זה הגיוני הפרש של חודש,שתי אימהות שונות?
באותו הנושא: