התחברות
הרשמה
יש לנו הפרש בגיל של 3 חודשים אבל הוא בכיתה ח ואני בכיתה ט, מוזר?
הוא גם ממש בוגר
3 במאי 2023, 23:50
גיל
הפרשי גילאים
מערכת יחסים
4 תשובות
ממש לא, מכירה גם זוגות בסדר לגמרי עם הבדל של שנים
T
Theo
לא
י
ילדה יפה((:
קצת מוזר
U
User.me
לא
מ
מלכת האופי
באותו הנושא:
הפרש הגילאים ביני לבינו הוא שנה וחצי ואני מאוהב בו (אני בן) אז...
זה הפרש בסדר אני בן 15.5 והיא בת 13 ההפרש שלנו הוא שנתיים ו4 חודשים
הגיוני שיהיה הפרש גילים בין אחים שהם מאותה אימא של שישה חודשים?
כיתה י' (בן 15) וכיתה ח' (עוד כמה חודשים 14) זה הפרש גדול?
יכולים להיות אחים שהפרש הגיל ביניהם הוא שלושה חודשים?
הפרש של שנתיים ותשעה חודשים בגילאים זה סבבה לדעתכם?
היא עולה לכיתה י ואני עולה ליב זה הפרש הגיוני?
עד כמה זה מביך לדעתכם שלי ולאחותי יש הפרש של חודש בגיל?
לגיטימי הפרש הגילים בינינו? הוא 22 ואני 19.
אני כיתה י והיא יא זה סבבה (הגיל כמעט אותו הדבר הפרש של כמה חודשים)
בת בכיתה יא ובן שסיים תיכון זה הפרש גילאים גדול מדי?